Veelgestelde vragen
Heb je hulp nodig? Bekijk of jouw gezochte antwoord tussen de veelgestelde vragen staat! Mocht dit niet het geval zijn, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe levert JECO haar artikelen?
Hoe levert JECO haar artikelen?
Alle bestellingen worden via de bezorgdienst PostNL of eigen transport geleverd.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zeker. Mocht jou bestelling niet naar wens zijn, kan je het in de originele staat gratis terugsturen binnen 30 dagen na aankoop. Mocht dit niet meer mogelijk zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij JECO?
Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij JECO?
In onze webshop kan je betalen via de volgende methoden waaronder iDeal, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Union Pay, Bancontact & Klarna.
Kan ik de artikelen ook ophalen?
Kan ik de artikelen ook ophalen?
Jazeker! Naast onze verzendmethode bieden wij ook een afhaalmethode aan. Hierbij moet wel een afspraak met JECO gemaakt worden.
Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
Alle prijzen op de site zijn incl. BTW.
Is het mogelijk om als bedrijf in te kopen?
Is het mogelijk om als bedrijf in te kopen?
Zeker, bij elke bestelling is het mogelijk om een BTW-factuur te ontvangen. Wil je grotere aantallen afnemen? Neem dan contact op met info@jecodeco.nl om te kijken naar de mogelijkheden.
Kan ik een cadeaukaart bij JECO kopen?
Kan ik een cadeaukaart bij JECO kopen?
Dat is mogelijk! Bij JECO bieden wij cadeaukaarten in 4 verschillende bedragen aan.
Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe neem ik contact op met JECO?
Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe neem ik contact op met JECO?
Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden om met ons in contact te komen.